ИНТЕЛЛЕКТУАЛДЫ БОЛЖАУ ЖҮЙЕЛЕРІ: ОҚУДА ЫҚТИМАЛ ҚИЫНДЫҚТАРЫ БАР СТУДЕНТТЕРДІ АНЫҚТАУҒА ҚАЛАЙ КӨМЕКТЕСЕДІ
Кілт сөздер:
Жасанды интеллект, болжамды оқыту нәтижелері, үлкен деректер, машиналық оқыту, үлгерім, студенттерді қолдау стратегиясы.Аңдатпа
Бүгінгі таңда білім беру процесіне қатысатын сыртқы деректердің көлемі студенттердің үлгерімін болжау және олардың қайсысы оқуда қиындықтарға тап болуы мүмкін екенін анықтау мәселесін шешудің жаңа тәсілдерін табуға мүмкіндік береді. Бұл жұмыста студенттер мен олардың үлгерімі, мінез-құлқы және демографиялық көрсеткіштері туралы үлкен көлемдегі мәліметтерден пайдалы ақпарат алу үшін AI модельдерін қолдану қаншалықты мүмкін екендігі зерттеледі. Машиналық әдістер қозғалатын бағыт-бұл нәтижелерді кванттау негізінде оқытуды болжау, бұл алдағы кезеңде білім беру мекемелеріне тәуекел тобындағы студенттердің санаттарын анықтауға мүмкіндік береді. Оқу процесін жоспарлау үшін осы болжамды факторларды қолдану мүмкіндігі тағы да қарастырылады, бұл жақсы оқу нәтижелерін алуға ықпал етеді және оқушыларды ұстап қалуда қаншалықты маңызды екенін арттырады. АИ-ді білім беру процесіне енгізу студенттерді бағалаудың дәстүрлі тәсіліне нұқсан келтіреді және оқытушыларға шешім қабылдау үшін студенттер туралы мәліметтермен жұмыс істеуге мүмкіндік береді.